
Zamówienie i Dostawa
Jakie są koszty wysyłki?
Zamówienia na terenie Holandii, Belgii i Niemiec są darmowe przy łącznej wartości zamówienia powyżej 40 €. Dla zamówień do innych krajów lub dla zamówień bez kawy/herbaty o wartości niższej niż 40 €, obowiązują koszty wysyłki. Aby zobaczyć szczegółowy wykaz opłat, odwiedź naszą stronę opcji wysyłki.
Jak mogę zwrócić zamówienie?
Nie jesteś do końca zadowolony? Dla nas to równie nieprzyjemne jak dla Ciebie. Dlatego postaramy się to jak najszybciej rozwiązać.
Możesz zwrócić zamówienie. Ewentualny zwrot musi jednak spełniać kilka warunków;
W ciągu 14 dni od otrzymania musisz pisemnie poinformować, że odsyłasz zamówienie za pośrednictwem e-maila.
Po zgłoszeniu masz jeszcze 14 dni na faktyczne odesłanie zamówienia.
Do przesyłki (do środka kartonu) dołącz notatkę z numerem zamówienia i ewentualnie powodem zwrotu.
Produkt nie był używany, a jeśli to produkt spożywczy – worek lub opakowanie nie zostało otwarte.
Produkt nie jest spersonalizowany, na przykład z własnym nadrukiem lub specjalnie dla Ciebie zmielony.
Masz jeszcze oryginalne opakowanie produktu.
Nie próbowałeś samodzielnie naprawić ewentualnego uszkodzenia.
Po otrzymaniu zwrotu zwrócimy kwotę na Twoje konto w ciągu 14 dni.
Jeśli Twój zwrot spełnia te warunki, możesz wysłać go na nasz adres z opłaconą przesyłką. Zawsze poproś o dowód nadania u firmy kurierskiej, z której korzystasz.
Nasz adres znajdziesz na stronie kontaktowej. Zwracasz z Holandii, Belgii, Niemiec lub Francji? W takim razie możesz za naszym pośrednictwem, w obniżonej cenie, zamówić etykietę zwrotną.
Gdzie jest moje zamówienie?
Będziemy informować Cię e-mailem o statusie Twojego zamówienia. Przy każdej aktualizacji statusu otrzymasz e-mail, w tym kod śledzenia (track & trace), gdy magazyn opuści Twoje zamówienie. W przypadku mniejszych zamówień wysyłanych zwykłą pocztą, śledzenie może być niedostępne.
Co powinienem zrobić, jeśli moje zamówienie dotrze uszkodzone?
Jeśli Twoje zamówienie dotrze uszkodzone, wyślij nam w ciągu 48 godzin zdjęcia uszkodzonego produktu oraz opakowania. Podaj również numer zamówienia w e-mailu. Skontaktujemy się z Tobą, aby zaproponować rozwiązanie, takie jak wymiana produktu lub zwrot pieniędzy.
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Jeśli chcesz coś zmienić lub anulować, skontaktuj się z nami bezpośrednio. Jest to bezpłatne, dopóki zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Czy paczka jest już w drodze? Wtedy możesz odmówić przyjęcia zamówienia przy dostawie lub odesłać paczkę po jej otrzymaniu.