
Obsługa klienta
Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Najłatwiej i najszybciej jest wysłać do nas maila. W dni robocze zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 24 godzin. Tutaj znajdziesz nasze dane kontaktowe.
Jakie są godziny otwarcia obsługi klienta?
Nasz dział obsługi klienta jest dostępny od poniedziałku do czwartku w godzinach od 9:00 do 17:00 oraz w piątek od 9:00 do 16:00, z wyjątkiem przerwy na lunch między 12:00 a 13:00.
Mam skargę, jak mogę ją złożyć?
Coś nie do końca odpowiada Ci w naszej obsłudze, dostawie lub produkcie? Daj nam znać jak najszybciej! Nasze dane kontaktowe znajdziesz na stronie kontaktowej. Jeśli nie uda Ci się rozwiązać problemu z nami, od 2016 roku możesz również zgłosić swoją skargę za pośrednictwem platformy ODR Komisji Europejskiej. Ta platforma ODR jest dostępna na http://ec.europa.eu/odr. Jeśli Twoja skarga nie jest jeszcze rozpatrywana gdzie indziej, możesz ją swobodnie złożyć za pośrednictwem platformy Unii Europejskiej.
Czy mogę otrzymać poradę dotyczącą wyboru kawy?
Możesz skorzystać z naszego poradnika wyboru kawy, aby szybko i łatwo znaleźć kawę, która odpowiada Twoim upodobaniom smakowym i metodzie parzenia. Niezależnie od tego, czy szukasz mocnego espresso, łagodnej kawy filtrowanej czy nowego smaku, poradnik oferuje rekomendacje dostosowane do Twoich potrzeb. Jeśli po tym nadal masz pytania lub chcesz uzyskać indywidualną poradę, możesz oczywiście skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Gdzie mogę przekazać opinię o moim doświadczeniu?
Cenimy Twoją opinię, aby ulepszać nasze produkty i usługi. Możesz podzielić się swoimi doświadczeniami i sugestiami, wysyłając e-mail. Wszystkie opinie są starannie rozważane, aby dalej ulepszać naszą obsługę.