Jak mogę zwrócić zamówienie?
Czy jednak nie jesteś do końca zadowolony? To dla nas równie nieprzyjemne jak dla Ciebie. Dlatego postaramy się to jak najszybciej rozwiązać.
Możesz odesłać zamówienie z powrotem. Twoja ewentualna zwrotna przesyłka musi spełniać kilka warunków;
- Musisz w ciągu 14 dni od otrzymania pisemnie poinformować, że zwrócisz zamówienie za pomocą e-maila.
- Po ogłoszeniu masz jeszcze 14 dni na faktyczne odesłanie zamówienia.
- Do przesyłki dołącz kartkę (wewnątrz pudełka) z numerem zamówienia i ewentualnie powodem zwrotu.
- Nie używałeś artykułu, a jeśli jest to produkt spożywczy, worek lub opakowanie są nieotwarte.
- Artykuł nie jest spersonalizowany, na przykład z własnym nadrukiem lub mielony specjalnie dla Ciebie.
- Masz oryginalne opakowanie produktu.
- Nie próbowałeś samodzielnie naprawić ewentualnych uszkodzeń.
Po otrzymaniu Twojego zwrotu zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni na Twoje konto.
Jeśli Twoja zwrotna przesyłka spełnia te warunki, możesz ją wysłać do nas na własny koszt. Zawsze proś o potwierdzenie nadania u używanej firmy kurierskiej.
Adres do wysyłki to:
Café du jour ta.v. Zwroty
Westgaag 94a
3155DJ Maasland
Niderlandy
Możemy również przesłać Ci wypełnioną etykietę jako PDF i odliczyć koszty przesyłki zwrotnej od zwracanej kwoty. Musisz jednak mieć dostęp do drukarki. W przypadku zwrotu z Holandii, Belgii lub Niemiec koszt ten wynosi 3,95 €. Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji, daj nam znać przy ogłaszaniu swojej zwrotnej przesyłki za pomocą e-maila.