Rated 4.9 / 5 based on Opinie klientów Google
Ładowanie...

Jak mogę zwrócić zamówienie?

Czy jednak nie jesteś do końca zadowolony? To dla nas równie nieprzyjemne jak dla Ciebie. Dlatego postaramy się to jak najszybciej rozwiązać.

Możesz odesłać zamówienie z powrotem. Twoja ewentualna zwrotna przesyłka musi spełniać kilka warunków;

  • Musisz w ciągu 14 dni od otrzymania pisemnie poinformować, że zwrócisz zamówienie za pomocą e-maila.
  • Po ogłoszeniu masz jeszcze 14 dni na faktyczne odesłanie zamówienia.
  • Do przesyłki dołącz kartkę (wewnątrz pudełka) z numerem zamówienia i ewentualnie powodem zwrotu.
  • Nie używałeś artykułu, a jeśli jest to produkt spożywczy, worek lub opakowanie są nieotwarte.
  • Artykuł nie jest spersonalizowany, na przykład z własnym nadrukiem lub mielony specjalnie dla Ciebie.
  • Masz oryginalne opakowanie produktu.
  • Nie próbowałeś samodzielnie naprawić ewentualnych uszkodzeń.

Po otrzymaniu Twojego zwrotu zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni na Twoje konto.

Jeśli Twoja zwrotna przesyłka spełnia te warunki, możesz ją wysłać do nas na własny koszt. Zawsze proś o potwierdzenie nadania u używanej firmy kurierskiej.

Adres do wysyłki to:

Café du jour ta.v. Zwroty
Westgaag 94a
3155DJ Maasland
Niderlandy

Możemy również przesłać Ci wypełnioną etykietę jako PDF i odliczyć koszty przesyłki zwrotnej od zwracanej kwoty. Musisz jednak mieć dostęp do drukarki. W przypadku zwrotu z Holandii, Belgii lub Niemiec koszt ten wynosi 3,95 €. Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji, daj nam znać przy ogłaszaniu swojej zwrotnej przesyłki za pomocą e-maila.

Cafedujour.co.uk oceniono na 4.9 / 5 w oparciu o Opinie klientów Google