Program lojalnościowy

Czy regularnie zamawiasz kawę, herbatę i akcesoria? Stali klienci otrzymują dodatkowe rabaty na nasze i tak już korzystne ceny!
Za każdy zamówiony produkt otrzymujesz określoną liczbę punktów lojalnościowych, liczba punktów różni się w zależności od produktu. Wartość punktów lojalnościowych jest wyświetlana pod ceną każdego produktu. Zebrane punkty są automatycznie dodawane do Twojego konta. Następnie możesz wymienić te punkty przy kolejnym zamówieniu, kiedy tylko zechcesz. Każdy punkt ma wartość 0,01 €. Wymiana punktów lojalnościowych jest możliwa przy zamówieniach od 20 €.
Upewnij się, że jesteś zalogowany podczas składania zamówienia, w przeciwnym razie nie będziemy mogli przypisać punktów do Twojego konta.
Wymiana punktów lojalnościowych jest prosta. Po dodaniu produktów do koszyka, zobaczysz blok "Wymień punkty lojalnościowe", gdzie możesz samodzielnie zdecydować, ile punktów chcesz wykorzystać przy zamówieniu. Swoje aktualne saldo oraz transakcje, w których zdobyłeś punkty, możesz zobaczyć na "stronie punktów lojalnościowych" w swoim koncie.
Punkty lojalnościowe są ważne przez 120 dni od momentu ich otrzymania i wygasają niezależnie od siebie. Jeśli więc złożysz dwa zamówienia w odstępie kilku dni, punkty z drugiego zamówienia wygasną później niż punkty z pierwszego zamówienia. Oczywiście możesz wykorzystać je w jednym zamówieniu. Dwa tygodnie przed wygaśnięciem (części) Twoich punktów, wyślemy Ci przypomnienie e-mailem.
Zaproś przyjaciół i rodzinę i zdobądź jeszcze więcej punktów lojalnościowych
Chcesz jeszcze szybciej zdobywać punkty lojalnościowe? Zaproś przyjaciół i rodzinę za pomocą swojego linku referencyjnego. Swój osobisty link referencyjny możesz uzyskać na "stronie referencji" w swoim koncie. Możesz udostępnić link tylu przyjaciołom i członkom rodziny, ilu chcesz. Jeśli odwiedzą stronę za pomocą Twojego linku, otrzymasz 250 punktów, gdy złożą zamówienie.
Masz pytania lub uwagi dotyczące programu lojalnościowego lub zgromadzonych punktów? Skontaktuj się z nami.