
Płatności
Jak mogę zapłacić?
Akceptujemy (prawie) wszystkie (międzynarodowe) metody płatności umożliwiające bezpieczne zakupy, takie jak iDeal w Holandii oraz Bancontact w Belgii. Staramy się wyświetlać najbardziej popularne metody płatności dla Twojego kraju podczas finalizacji zamówienia.
Wszystkie kraje:
Karta debetowa i kredytowa
PayPal
Apple Pay
Google Pay
Płatność z góry przelewem SEPA
Dodatkowo dla Holandii:
iDeal
Klarna
Dodatkowo dla Belgii:
Bancontact
KBC/CBC
Belfius
Klarna
Dodatkowo dla Niemiec:
Giropay
Klarna
Dodatkowo dla Francji:
CB
Klarna
Dodatkowo dla Irlandii:
Klarna
Dodatkowo dla Austrii:
EPS
Klarna
Dodatkowo dla Polski:
Przelewy24
Blik
Klarna
Dodatkowo dla Portugalii:
MB WAY
Multibianco
Klarna
Dodatkowo dla Hiszpanii:
Klarna
Dodatkowo dla Włoch
Klarna
Jak otrzymam fakturę z VAT?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki. W tej wiadomości znajdziesz w załączniku fakturę z VAT-em do swojej dokumentacji. Zachowaj tę fakturę do własnej księgowości.
Jeśli masz konto firmowe, możesz podać osobny adres e-mail do faktur za pośrednictwem jednego z naszych pracowników.
Czy mogę przenieść VAT?
Jeśli masz firmę poza Holandią, ale w obrębie UE, możesz przenieść VAT podczas finalizacji zamówienia. Wprowadź swój numer VAT bez znaków specjalnych i upewnij się, że adres faktury i adres dostawy są zgodne. Gdy VAT wynosi €0 na ostatnim etapie realizacji zamówienia, VAT został przeniesiony. Nie można tego już zmienić po dokonaniu płatności.
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Jeśli chcesz coś zmienić lub anulować, skontaktuj się z nami bezpośrednio. Jest to bezpłatne, dopóki zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Czy paczka jest już w drodze? Wtedy możesz odmówić przyjęcia zamówienia przy dostawie lub odesłać paczkę po jej otrzymaniu.
Czy mogę otrzymać fakturę po dokonaniu zakupu?
Klienci biznesowi z ważnym numerem VAT w Niderlandach i bez zaległości płatniczych mogą płacić przelewem na fakturę po dostawie. Faktury są wysyłane zaraz po wysłaniu zamówienia. Upewnij się, że wszystkie dane firmowe są poprawne, aby móc skorzystać z tej opcji.
Klienci indywidualni mogą skorzystać z płatności odroczonej za pomocą Klarna.
Mam problemy z realizacją płatności. Co mogę zrobić?
Jeśli masz problemy podczas finalizacji zamówienia, sprawdź swoje połączenie internetowe i upewnij się, że dane płatności zostały poprawnie wprowadzone. Spróbuj odświeżyć stronę i złożyć zamówienie ponownie. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Możemy Ci pomóc w dokończeniu zamówienia.