Płatności
Poznaj nasze bezpieczne opcje płatności, w tym karty podarunkowe i płatność z odroczonym terminem.
Jak mogę zapłacić?
Możesz u nas płacić za pomocą iDeal, karty kredytowej (VISA/Mastercard), Apple Pay, KBC, Bancontact, PayPal lub płatności późniejszej na fakturę. Wybierz prostą metodę płatności podczas finalizacji zakupu i postępuj zgodnie z krokami, aby zakończyć płatność.
Jak mogę otrzymać fakturę z VAT?
Podczas wysyłania zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wysyłki. W tym e-mailu znajdziesz fakturę z VAT do swojej dokumentacji jako załącznik. Zachowaj tę fakturę do własnej księgowości.
Jeśli masz konto firmowe, możesz podać osobny adres e-mail do faktur za pośrednictwem jednego z naszych pracowników.
Czy mogę przenieść podatek VAT?
Jeśli posiadasz firmę poza Holandią, ale w obrębie UE, możesz przenieść VAT podczas finalizacji zakupu. Wprowadź swój numer VAT bez specjalnych znaków i upewnij się, że adres fakturowania i adres dostawy się zgadzają. Gdy VAT wynosi 0 € w ostatnim kroku płatności, VAT został przeniesiony. Po zakończeniu płatności nie można już tego zmienić.
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Jeśli chcesz wprowadzić jakieś zmiany lub anulować zamówienie, skontaktuj się z nami bezpośrednio. Można to zrobić bezpłatnie, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Czy paczka jest już w drodze? W takim razie możesz odmówić przyjęcia zamówienia przy dostawie lub odesłać paczkę po jej odebraniu.
Czy mogę otrzymać fakturę później?
Klienci indywidualni mogą korzystać z opcji płatności po dostawie za pomocą Klarna.
Mam problemy z płatnością. Co mogę zrobić?
Jeśli masz problemy podczas finalizacji zakupu, sprawdź swoje połączenie internetowe i upewnij się, że dane płatności są poprawnie wprowadzone. Spróbuj ponownie załadować stronę i złożyć zamówienie jeszcze raz. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Możemy Ci pomóc w dokończeniu zamówienia.
Kategorie: