Rated 4.9 / 5 based on Opinie klientów Google

Wymiany i/lub zwroty

Ładowanie...

Nadal nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany? Uważamy to za równie irytujące jak Ty. Dlatego zamierzamy rozwiązać ten problem tak szybko, jak to możliwe.

Możesz zwrócić zamówienie. Zwrot musi spełniać kilka warunków;

  • W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia musisz powiadomić nas na piśmie, że zwracasz zamówienie za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  • Po powiadomieniu masz jeszcze 14 dni na faktyczny zwrot zamówienia.
  • Do przesyłki (wewnątrz pudełka) należy dołączyć notatkę z numerem zamówienia i ewentualnie powodem zwrotu.
  • Przedmiot nie był używany, a jeśli jest to produkt konsumencki, torba lub opakowanie są nieotwarte.
  • Produkt nie jest spersonalizowany, np. nadrukowany własnym nadrukiem lub zmielony specjalnie dla Ciebie.
  • Nadal posiadasz oryginalne opakowanie produktu.
  • Nie próbowałeś samodzielnie naprawiać żadnych uszkodzeń.

Po otrzymaniu zwrotu w ciągu 14 dni zwrócimy kwotę na Twoje konto.

Jeśli Twój zwrot spełnia te warunki, możesz wysłać go na nasz adres opłaconą przesyłką pocztową. Zawsze należy poprosić o dowód nadania od firmy kurierskiej, z której usług się korzysta.

Adres wysyłki to:

Café du Jour ta.v. Returns
Westgaag 94a
3155DJ Maasland
Holandia

Cafedujour.co.uk oceniono na 4.9 / 5 w oparciu o Opinie klientów Google