Wymiany i/lub zwroty

Nadal nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany? Rozumiemy, że to może być frustrujące. Dlatego zamierzamy rozwiązać problem najszybciej, jak to jest możliwe.
Możesz zwrócić zamówienie. Zwrot musi spełniać kilka warunków:
- W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia musisz poinformować nas pisemnie, że dokonujesz zwrotu za pośrednictwem e-maila.
- Po zgłoszeniu masz kolejne 14 dni na faktyczny zwrot zamówienia.
- Do przesyłki (wewnątrz pudełka) należy dołączyć notatkę z numerem zamówienia i ewentualnym powodem zwrotu.
- Produkt nie może być używany, a jeśli jest to towar konsumpcyjny, opakowanie musi być nieotwarte.
- Produkt nie jest spersonalizowany, np. z własnym nadrukiem lub zmielony na specjalne zamówienie.
- Nadal posiadasz oryginalne opakowanie produktu.
- Nie próbowałeś samodzielnie naprawiać żadnych uszkodzeń.
Po otrzymaniu zwrotu, w ciągu 14 dni zwrócimy pieniądze na Twoje konto.
Jeśli Twój zwrot spełnia wymienione warunki, możesz wysłać go na nasz adres jako przesyłkę opłaconą. Zawsze żądaj potwierdzenia nadania od firmy kurierskiej, z której korzystasz.
Adres do wysyłki to:
Café du Jour t.a.v. Returns
Westgaag 94a
3155DJ Maasland
Holandia