Oceniono na 4.9 / 5 na podstawie  recenzji klientów Google 

Wymiany i/lub zwroty

Ładuję...

Nadal nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany? Rozumiemy, że to może być frustrujące. Dlatego zamierzamy rozwiązać problem najszybciej, jak to jest możliwe.

Możesz zwrócić zamówienie. Zwrot musi spełniać kilka warunków:

  • W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia musisz poinformować nas pisemnie, że dokonujesz zwrotu za pośrednictwem e-maila.
  • Po zgłoszeniu masz kolejne 14 dni na faktyczny zwrot zamówienia.
  • Do przesyłki (wewnątrz pudełka) należy dołączyć notatkę z numerem zamówienia i ewentualnym powodem zwrotu.
  • Produkt nie może być używany, a jeśli jest to towar konsumpcyjny, opakowanie musi być nieotwarte.
  • Produkt nie jest spersonalizowany, np. z własnym nadrukiem lub zmielony na specjalne zamówienie.
  • Nadal posiadasz oryginalne opakowanie produktu.
  • Nie próbowałeś samodzielnie naprawiać żadnych uszkodzeń.

Po otrzymaniu zwrotu, w ciągu 14 dni zwrócimy pieniądze na Twoje konto.

Jeśli Twój zwrot spełnia wymienione warunki, możesz wysłać go na nasz adres jako przesyłkę opłaconą. Zawsze żądaj potwierdzenia nadania od firmy kurierskiej, z której korzystasz.

Adres do wysyłki to:

Café du Jour t.a.v. Returns
Westgaag 94a
3155DJ Maasland
Holandia