Wymiany i/lub zwroty
Nadal nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany? Uważamy to za równie irytujące jak Ty. Dlatego zamierzamy rozwiązać ten problem tak szybko, jak to możliwe.
Możesz zwrócić zamówienie. Zwrot musi spełniać kilka warunków;
- W ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia musisz powiadomić nas na piśmie, że zwracasz zamówienie za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Po powiadomieniu masz jeszcze 14 dni na faktyczny zwrot zamówienia.
- Do przesyłki (wewnątrz pudełka) należy dołączyć notatkę z numerem zamówienia i ewentualnie powodem zwrotu.
- Przedmiot nie był używany, a jeśli jest to produkt konsumencki, torba lub opakowanie są nieotwarte.
- Produkt nie jest spersonalizowany, np. nadrukowany własnym nadrukiem lub zmielony specjalnie dla Ciebie.
- Nadal posiadasz oryginalne opakowanie produktu.
- Nie próbowałeś samodzielnie naprawiać żadnych uszkodzeń.
Po otrzymaniu zwrotu w ciągu 14 dni zwrócimy kwotę na Twoje konto.
Jeśli Twój zwrot spełnia te warunki, możesz wysłać go na nasz adres opłaconą przesyłką pocztową. Zawsze należy poprosić o dowód nadania od firmy kurierskiej, z której usług się korzysta.
Adres wysyłki to:
Café du Jour ta.v. Returns
Westgaag 94a
3155DJ Maasland
Holandia