Zamówienia i Wysyłka
Wszystko, co musisz wiedzieć o zamówieniach i wysyłce.
Jakie są koszty wysyłki?
Koszty wysyłki w Café du Jour zależą od kraju dostawy, wagi i wartości zamówienia. Koszt wysyłki do Polski wynosi 9,95 €. Aby sprawdzić dokładne koszty wysyłki, dodaj produkty do koszyka i wybierz Polskę jako kraj dostawy; system automatycznie obliczy koszty wysyłki.
Jak mogę zwrócić zamówienie?
Czy jednak nie jesteś do końca zadowolony? To dla nas równie nieprzyjemne jak dla Ciebie. Dlatego postaramy się to jak najszybciej rozwiązać.
Możesz odesłać zamówienie z powrotem. Twoja ewentualna zwrotna przesyłka musi spełniać kilka warunków;
Musisz w ciągu 14 dni od otrzymania pisemnie poinformować, że zwrócisz zamówienie za pomocą e-maila.
Po ogłoszeniu masz jeszcze 14 dni na faktyczne odesłanie zamówienia.
Do przesyłki dołącz kartkę (wewnątrz pudełka) z numerem zamówienia i ewentualnie powodem zwrotu.
Nie używałeś artykułu, a jeśli jest to produkt spożywczy, worek lub opakowanie są nieotwarte.
Artykuł nie jest spersonalizowany, na przykład z własnym nadrukiem lub mielony specjalnie dla Ciebie.
Masz oryginalne opakowanie produktu.
Nie próbowałeś samodzielnie naprawić ewentualnych uszkodzeń.
Po otrzymaniu Twojego zwrotu zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni na Twoje konto.
Jeśli Twoja zwrotna przesyłka spełnia te warunki, możesz ją wysłać do nas na własny koszt. Zawsze proś o potwierdzenie nadania u używanej firmy kurierskiej.
Adres do wysyłki to:
Café du jour ta.v. Zwroty
Westgaag 94a
3155DJ Maasland
Niderlandy Możemy również przesłać Ci wypełnioną etykietę jako PDF i odliczyć koszty przesyłki zwrotnej od zwracanej kwoty. Musisz jednak mieć dostęp do drukarki. W przypadku zwrotu z Holandii, Belgii lub Niemiec koszt ten wynosi 3,95 €. Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji, daj nam znać przy ogłaszaniu swojej zwrotnej przesyłki za pomocą e-maila.
Westgaag 94a
3155DJ Maasland
Niderlandy Możemy również przesłać Ci wypełnioną etykietę jako PDF i odliczyć koszty przesyłki zwrotnej od zwracanej kwoty. Musisz jednak mieć dostęp do drukarki. W przypadku zwrotu z Holandii, Belgii lub Niemiec koszt ten wynosi 3,95 €. Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji, daj nam znać przy ogłaszaniu swojej zwrotnej przesyłki za pomocą e-maila.
Gdzie jest moje zamówienie teraz?
Będziemy informować cię e-mailem o statusie twojego zamówienia. Przy każdej aktualizacji statusu otrzymasz e-mail, w tym kod śledzenia, gdy magazyn opuści twoje zamówienie. W przypadku mniejszych zamówień, które są wysyłane pocztą tradycyjną, czasami nie ma dostępnego śledzenia.
Co powinienem zrobić, jeśli moje zamówienie dotrze uszkodzone?
Jeśli zamówienie dotrze uszkodzone, prześlij nam w ciągu 48 godzin zdjęcia uszkodzonego produktu i opakowania. W wiadomości e-mail podaj również swój numer zamówienia. Skontaktujemy się z Tobą, aby zaproponować rozwiązanie, takie jak wymiana produktu lub zwrot pieniędzy.
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Jeśli chcesz wprowadzić jakieś zmiany lub anulować zamówienie, skontaktuj się z nami bezpośrednio. Można to zrobić bezpłatnie, o ile zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Czy paczka jest już w drodze? W takim razie możesz odmówić przyjęcia zamówienia przy dostawie lub odesłać paczkę po jej odebraniu.
Kategorie: